פיגוע משולב: ישראלי שירד מרכבו לאחר שהותקף באבנים – נדרס למוות

קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on פיגוע משולב: ישראלי שירד מרכבו לאחר שהותקף באבנים – נדרס למוות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אסון: רכבו של ישראלי, תושב קרית ארבע שנסע בצומת אל פוואר, דרומית מערבית לחברון, נרגם באבנים, הנהג, כבן 50, יצא להתעמת עם המיידים, ונדרס ע"י משאית שנמלטה מהמקום, הוא נפגע באורח אנוש. לאחר זמן קצר, נקבע מותו בזירה.

הנרצח הוא אברהם חסנו הי"ד תושב היישוב היהודי בקרית ארבע חברון.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:28 נמסר למד"א מרחב ירושלים על גבר פצוע מחוסר הכרה בכביש 60 דרומית לקריית ארבע סמוך ל- אל-פואר. מדיווח ראשוני בלבד חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה במקום. נסיבות האירוע וגורם הפציעה אינם ברורים".

הצלה יו"ש: "פיגוע לעבר נהג רכב בצומת אל פוואר דרומית מערבית לחברון במקום יהודי פצוע קשה מטופל ע"י תאג"ד וחובשים מחוסר הכרה פציעה חודרת לא ברור ממה קוצר מסוק מתחילים החייאה. נראה שהתחיל ביידוי אבנים של הפורעים לעבר רכבים. הנהג יצא מהרכב נידרס כנראה ע"י רכב שנמלט. כוחות במקום מבצעים עדיין החייאה כאמור נסיבות הפגיעה עדיין בבדיקה".

"יום הזעם" שעליו הכריז ה'חמאס' מורגש היטב בעיקר בגזרת חברון. אירועי הפרות סדר המוניים מתרחשים בצמתים, אבנים מושלכות לעבר רכבים ישראליים, הערכה היא כי גם הריסת בית המחבל שדרס את דליה מרקוס הי"ד, שביצע צה"ל הלילה מלהיטה את הפורעים. בשעות הבוקר נפצע קצין צה"ל באורח קל מניסיון דקירה, חייליו ירו במחבל למוות.

ברוך מרזל שחסנו עבד במוסדות שלו מספר על אשר חסנו וחושף כי הרשויות סירבו לאפשר לו רישיון נשק. מרזל מוסיף כי "חסנו עבד אצלי במספר תפקידים היה לו לב יהודי ענק ורחב למרות קשיי היום יום המשיך לתרום לנוער בקרית ארבע ולהיות פעיל בכל דבר שבקדושה היה איש חסד ונרצח תוך כדי לינץ במהלך נסיונו להילחם בפורעים הערבים שזרקו עליו אבנים הרצח הזה כמו אחרים מוכיח שאין מדובר במפגעים בודדים אלא האוכלוסיה מורעלת בשינאה ליהודים עד כדי נכונות מות בשביל לפגוע בהם."

בית קרית ארבע חברון מבכה מרה את הירצחו של תושב הקריה, אברהם (אשר) חסנו הי"ד ע"י פורעים מחבלים בדרכו לביתו. אשר הקדיש את חייו לילדי קרית ארבע, השקיע את כולו באהבה למען הקהילה. הלוויה תתקיים היום בבית העלמין העתיק בקרית ארבע חברון.



0 תגובות